wtorek, 12 marca 2013

BILANS

Dąbrowa Górnicza listopad 1997 rok - III Przegląd Twórczości Osób Niepełnosprawnych „Szczęście mnie nie
poznało”, wyróżnienie, wiersze: „*** Spójrz na bukiet róż”, „***Boli mnie, gdy słyszę.”,
Dąbrowa Górnicza 1998 rok - „Raptularz Kulturalny” o mojej twórczości, wiersze „Szczęście”, „Przyjaźń”,
Dąbrowa Górnicza 1998 rok - Kawiarnia Literacka II Miejsce Konkurs Literacki w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązania Problemów Alkoholowych „Żyj trzejwo”, wiersze: „ Ciche godziny bólu”, „Molestowanie” oraz nowelka pt. „Anulka”
Dąbrowa Górnicza luty 1999 rok - Kawiarnia Literacka „IV Przegląd Osób Niepełnosprawnych”, tytuł wyboru
wierszy „...łzy świata płyną po szybie”, wiersze: „Za oknem”, „Poezja smaku”, „Myśli”
Dąbrowa Górnicza kwiecień 2000 rok - Kawiarnia Literacka „V Przegląd Twórczości Osób
Niepełnosprawnych”, wyróżnienie, wiersze: „Zostawiłam”, „Dżuma”,
Łazy 2001 -2002 rok - Klub Młodych Poetów
Łazy 2001 r. -Antologia „Wybór wierszy”, wiersze „pójdę przed siebie”, „nie dotykaj mnie jeszcze”, „wiatr,
„wiatr II”, „Zdrada”,
Kielce 2001 rok - „Jesteśmy.Małe formy literackie”, Krajowe Centrum Kultury Polskiego Związku
Niewidomych, wiersze: „ Upadek artysty”, „Kiedy”, „Jestem”, „Niebieska myśl”,
Katowice styczeń 2002 rok - „Pochodnia. Czasopismo dla Niepełnosprawnych”, wiersze: „Pójdę przed siebie” i kilka słów o mojej twórczości,
Dąbrowa Górnicza 2003 rok - Antologia „...Dębem wrosłaś w tę ziemię. Antologia poezji i prozy o Dąbrowie
Górniczej.”, wiersze: „Dąbrowo, moja Dąbrowo”, „Moje miasto jesienią”, „Pejzaż”,
Dąbrowa Górnicza 2003 rok - „Raptularz Kulturalny”, artykuł „Spotkanie z poezją”. Kilka słów na temat mojej
twórczości i moje wiersze „Czasem mam dość”, „Odtrącone anioły”, „Wiara”, „Poszukiwania szczęścia”,
Warszawa 2003 rok - I tom wierszy „Anioły, sny, wiersze” wydany w warszawskim wydawnictwie Nowy Świat,
Czeladź 2003 rok - wieczorek poetycki w Miejskiej Bibliotece Publicznej,
Sosnowiec 2005 rok - MBP Studencki Teatr Integratio przedstawia moje wiersze na scenie,
Katowice 2006 rok - „Suplement.Magazyn Uniwersytetu Śląskiego”, kilka słów o mojej twórczości i moje
wiersze w artykule pt. „Poezja Niepoetyckich Czasów”, wiersze: „Odtrącone anioły”,
Kraków 2008 rok - Antologia „Postscriptum”, wiersze: „Żyjemy”, „Ucieczka”, „Narodziny”, „***wejście”,
„poszukiwania”, „Krążenie”, „matko boska”, „letnia poro”, „może”,
Dąbrowa Górnicza 2008 rok - Kawiarnia Literacka, I miejsce w Turnieju Jednego Wiersza,
Tarnowskie Góry 2009 rok - Almanach „Moja Matka Maryja”, wiersze: „Maryja”, „Obraz”, „Barwne Światło”,
„Matka Maryja”, „Wiosną”, „***”, „Perspektywa”,
Dąbrowa Górnicza 2009 rok - wieczorek poetycki w MBP im.Hugona Kołłątaja,
Dąbrowa Górnicza 2009 rok - Kawiarnia Literacka, I miejsce TJW podczas wieczoru kultury rosyjskiej,
Radzyń Podlaski 2009 rok - „Kozi Rynek”, wiersze: „Opowieści Allena Ginsberga”, „Szydełkiem”, „Połów”,
Bydgoszcz 2009 rok - „Akant” wiersze: „Chyba majaczę”, „Wprowadzenie”, „Przywiązanie”, „Święty Franciszek nie próżnuje”,
Bydgoszcz 2009 rok - „Akant” wiersz „Amorki”,
Dąbrowa Górnicza 2010 rok - Kawiarnia Literacka, I miejsce TJW podczas wieczoru kultury włoskiej,
Radzyń Podlaski 2010 rok - „Kozi Rynek”, wiersze: „ Sonata No.2 in flet minor F.Chopina”, „Anatomia
muzyczna”,
Nowa Ruda 2010 rok - drugi tom wierszy „Wyspa” wydany w wydawnictwie Mamiko,
Sosnowiec 2010 rok - „Życie Sosnowca” wiersz „Hipotermia”,
Bydgoszcz 2010 rok - „Akant” wiersz „Poezja”,
Bydgoszcz 2011 rok - „Akant” moja recenzja „ Iskra”,
Bydgoszcz 2011 rok - „Akant” wiersz „Związek”,
Zawiercie 2011 rok - „Tygodnik Gminnego Powiatu Zawierciańskiego” B.Dworak w „Okienku Poetyckim”o moich wierszach, wiersze z „Wyspy”: „Dekoracja”, „Stacja meteo”
Dąbrowa Górnicza 2011 rok - MBP im.H.Kołątaja promocja drugiego tomu „Wyspa”,
Dąbrowa Górnicza luty 2011 rok - „Wieczór z poezją” promocja drugiego tomiku „Wyspa
Bełchatów 2011 rok - Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im.J.I.Kraszewskiego „Szetejnie znów
dojrzewają sadami” Pokłosie XVII Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego im.W.Olszewskiego, wiersz inspirowany Miłoszem, pt. Droga,
Radzyń Podlaski 2012 rok - „Kozi Rynek” wiersz: „Kalambur”,
Katowice styczeń 2012 rok - „Śląsk” kilka słów o moim tomiku „Wyspa”
Katowice maj 2012 rok - „Śląsk” moja recenzja z tomik R.Honeta „Podróże po zimnej stronie świata”,
Dąbrowa Górnicza marzec 2012 rok - „Nowe Zagłębie” moja recenzja o poezji Ewy Parmy „O poezji E.Parmy”,
Bydgoszcz grudzień 2012 rok - „Akant” moja recenzja „W ciemnym zapachu czeremchy”,
Bydgoszcz marzec 2012 rok - „Akant” moja recenzja „Po zimnej stronie świata”,
Bydgoszcz maj 2012 rok - „Akant” moja recenzja „Niepoetyckie pojmowanie świata”,
Bytom 16 grudnia 2012 rok - Wyróżnienie na TJW XVI Konkurs im.S. Horaka, wiersz „zaprawdę powiadam wam”,
Wrocław grudzień 2012 rok - „Odra” wiersze z tomu „Wyspa” : „ Śluza”, „Rozmowy nocą”, „Klucz”,
Dąbrowa Górnicza 20.XI.2012 rok - I miejsce na TJW Dąbrowska Brygada Poetycka, Poligon Poetów, wiersz: „Młynek do czekolady 1911”, i na dwóch następnych wyróżnienie i I miejsce w TJW,
Dąbrowa Górnicza grudzień 2012 rok - Bogdan Dmowski czyta mój wiersz pt.”Łatwy wiersz”,
Katowice - Piotrowice 1.XII.2012 rok - I miejsce TJW, Zlotnisko, wiersz „ W oczekiwaniu na wiosnę”,
Katowice - Na Targach Książki 8.IX.2012 i 20-23.X.2011,
Październik/grudzień 2012 rok - „Elewator” moje recenzje „ Barwne opowieści. Kilka słów o poezji Marzeny Orczyk - Wiczkowskiej”,
Dąbrowa Górnicza Ząbkowice marzec 2013 rok - koncert prapremiera mojej bluesowej piosenki „Mój blues”.
Moje wiersze ukazują się też cyklicznie w audycji prowadzonej przez pana redaktora Macieja Szczawińskiego w „Radiu Katowice” , „Poczta Poetycka”.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz